Katagoria: Testy autobusów


Scania: Szwedzkie geny w chińskich rękach

Trzyosiowy, prawie czternastometrowy autobus z normą Euro V wpisał się w Kraków. Szwedzki pojazd z Chin dobrze prezentował się na tle królewskiego miasta. Ściągnij cały artykuł… 

Isuzu – drogi do zwycięstwa ciąg dalszy

O zaletach i wadach N 75.190 pisaliśmy w numerze 17/18 Truckauto – artykuł „Banzai, droga do zwycięstwa”. W tej chwili weźmiemy pod „lupę” większego brata tego pojazdu – Isuzu F120.240. Ściągnij cały artykuł…

IVECO EcoStralis AS 460: Liczy się każdy litr

EcoStralis AS 460 to prawdziwy koń pociągowy o niskim zużyciu paliwa. Iveco udowodniło, że ekonomia, ekologia oraz bezpieczeństwo i użyteczność doskonale można pogodzić w jednymprzemyślanym modelu. Ściągnij cały artykuł… 

Mercedes-Benz Unimog 20 – pojazd do zadań specjalnych

„Universal-Motorgerät” pojawił się na rynku w latach pięćdziesiątych ubiegłego wieku i od tego czasu nie napotkał godnego siebie konkurenta. Mercedes-Benz Unimog – bo o nim mowa – to prawdziwie wielozadaniowa maszyna, dla której nazwanie jej pospolitym słowem „samochód” może być deprecjonujące. Chyba że zaraz dodamy „…specjalny”. Ściągnij cały artykuł…

Scania Euro 6: Scania z szóstką

Scania prezentuje 13-litrowe silniki o mocy 440 i 480 KM, spełniające normę emisji spalin Euro 6. Nowe jednostki napędowe łączą w sobie szereg innowacyjnych rozwiązań technicznych zapewniających radykalną redukcję emisji zanieczyszczeń, a jednocześnie charakteryzują się równie niskim zużyciem paliwa, jak silniki Scania Euro 5. Ściągnij cały artykuł…

Isuzu N75.190: Banzai, czyli droga do zwycięstwa

Początki zawsze są trudne. Szczególnie na tak podzielonym i konserwatywnym rynku, jak w Polsce. Isuzu ma jednak wiele atutów. Sprawdziliśmy model N75.190, który na Zachodzie jest bardzo popularny, a u nas dopiero od kilku miesięcy dobija się o względy potencjalnych nabywców. Ściągnij cały artykuł… 

IBC 2011: test porównawczy autobusów klasy biznes: mniej znaczy więcej

VDL Futura, wybrany niedawno Coach of the Year 2012, zmierzył się z czterema renomowanymi konkurentami. Bezspornie jest królem masy użytkowej, jednak dziesięciobój przeciwko Tourismo & Company nie był bułką z masłem. Czy młody „holender” dał radę starym wyjadaczom? Ściągnij cały artykuł…

Mercedes-Benz: Rywalizacja braci na litry

Po ponad 10000 kilometrów długodystansowego testu porównawczego okazało się, że nowy Actros jest rzeczywiście bardziej oszczędny niż aktualny model MP3. Jego niskie koszty użytkowania zaskoczyły ekipę testerów. Ściągnij cały artykuł…  

Iveco Eurocargo 150E25: Średniodystansowy klasyk

W klasie 12-tonowych pojazdów włoskie Iveco Eurocargo to mocny i pewny gracz z czołówki. Wyposażony w manualną 10-stopniową skrzynię jest na tyle elastyczny, aby w każdych, nawet najtrudniejszych, warunkach drogowych sprawdzić się bez zarzutu.   Ściągnij cały artykuł…

Setra GT-HD

Ten dwuosiowy pojazd jest mocny i szybki. A przy tym tak bezpieczny jak nigdy dotąd.

TEST porównawczy Iveco Trakker, MAN TGS, Mercedes-Benz Actros

Walka o koronę króla wywrotek trwała do ostatniej konkurencji. Budowlany Actros, Iveco Trakker i MAN TGS rywalizowały łeb w łeb w kategoriach napęd, właściwości jezdne, kabina czy komfort. Punkty zdobyte na końcu rozstrzygnęły zawody. Zadecydowała rywalizacja w serwisie i na stacji paliwowej. Ściągnij cały artykuł…

TEST MAN Lion’s Regio C

Autobus międzymiastowy MAN Lion’s Regio stawia się do wyścigu w zmienionej wersji, w której technicy uwzględnili życzenia użytkowników.

Strona 5 z 8« Pierwsza...34567...Ostatnia »