Katagoria: Testy ciężarówek


Efficiency Run - DB Schenker
Artykuł z numeru: TRUCKauto 2015/19-24

Daimler Trucks: Jak zmniejszyć zużycie o minimum 10 proc.

Korzystając z dostępnych na rynku technologii, zużycie paliwa nowoczesnej ciężarówki, a co za tym idzie, również jej emisję dwutlenku węgla, można zmniejszyć o dwucyfrowy wskaźnik procentowy. Taki wniosek płynie z testów drogowych, których wyniki zaprezentowała firma Daimler Trucks.

2_20141110_ETC_MAN_001
Artykuł z numeru: TRUCKauto.pl: 2015/1-2

TEST European Truck Challenge: Iveco New Stralis 420 Hi-Way zgarnia tytuł Star Truck

European Truck Challenge (ETC) to jeden z największych testów porównawczych w Europie. Do edycji 2014 swoje topowe modele wystawiła piątka liderów europejskiego rynku pojazdów ciężkich.

_KopfanKopf_004
Artykuł z numeru: TRUCKauto.pl: 2014/21-24

European Truck Challenge (ETC) 2014: Walczyli o każdy litr paliwa

Do rywalizacji w jednym z największych europejskich testów porównawczych – European Truck Challenge (ETC) 2014 – stanęło pięciu zawodników, z pięciu renomowanych „stajni” – DAF, Daimler, Iveco, MAN i Scania.

_DSC0975
Artykuł z numeru: TRUCKauto.pl: 2014/11-14

DAF LF Aerobody: 4 proc. mniej w standardzie

DAF LF Aerobody, 12-tonowa ciężarówka dystrybucyjna, jeździ jak dobrej klasy osobówka. Cicha, lekka w prowadzeniu, zwrotna, a przy tym oszczędna. Pakiet aerodynamiczny zapewnia w standardzie 4-procentową oszczędność paliwa. Jak łatwo policzyć, daje to 40 tysięcy za darmo przy milionie kilometrów przebiegu!

Artykuł z numeru: TRUCKauto.pl: 2014/9-10

Iveco Stralis: Włoska robota może zaskoczyć

Wygląd nie zachwyca, jednak oceny komfortu przekonują nawet zagorzałych krytyków. Właściwości jezdne Stralis są jeszcze lepsze. Okręt flagowy Iveco nie jest wybitny, jednak sprawdza się o wiele lepiej, niż można było oczekiwać.

1DynAufma_031
Artykuł z numeru: TRUCKauto.pl: 2014/7-8

Wydajne narzędzie pracy

T 430 jest pierwszym pojazdem z nowej linii ciężkich pojazdów ciężarowych Renault Trucks, który zmierzył się z trasą testową ETC Northeim. Trasę pokonał bez tremy, mimo że był debiutantem.

1Aufstellung012
Artykuł z numeru: TRUCKauto.pl: 2014/7-8

Dystrybucyjna drużyna gwiazd Mercedes-Benz

„Distribute & Collect“ to motto zorganizowanej w marcu 2014 przez firmę Daimler imprezy „Mercedes-Benz Frankfurt Drive 2014”. Mieliśmy okazję sprawdzić całą gamę dystrybucyjnych i komunalnych pojazdów Euro 6.

1Totalrechts100
Artykuł z numeru: TRUCKauto.pl: 2014/5-6

Scania G 410 Streamline: Szwedzki talent do oszczędzania

Nowa Scania G 410 Streamline (z silnikiem Euro 6 II generacji) sprawdza się w roli mistrza oszczędności i komfortu. Szwedzki pojazd przekonuje niskim zużyciem paliwa.

14C141_106
Artykuł z numeru: TRUCKauto.pl: 2014/5-6

Fuso: Nowy Fuso Canter z  pakietem „mniej palącym”

Fuso Canter jest jednym z liderów w segmencie lekkich aut ciężarowych. Perspektywy na dalszą poprawę tej pozycji jawią się w jasnych barwach: wraz z wprowadzeniem bardziej rygorystycz-nych norm Euro 6 i Euro 5b+ model staje się jeszcze bardziej wydajny i ekologiczny – a to dzięki pakietowi Ecofficiency.

1FahrAufm4935
Artykuł z numeru: TRUCKauto.pl: 2014/3-4

Volvo musi popracować

Wydanie jednoznacznej opinii w przypadku nowego modelu Volvo FH460 Euro 6 Globetrotter nie było łatwym zadaniem dla naszego testera. Wysokie zużycie paliwa i duży komfort jazdy były nie do pogodzenia.

Pokaz siły ekipy Euro 6

Do wielkiego testu porównawczego pojazdów Euro 6 stanęło pięciu wspaniałych – Mercedes, MAN, DAF, Scania i Volvo. O tytuł mistrza uczestnicy stoczyli pasjonującą walkę. Podczas European Truck Challenge (ETC) 2013 o zwycięstwo walczyło 5 producentów pojazdów ciężarowych. Od 7 do 11 października w niemieckim Northeim, w Dolnej Saksonii, zmierzyli się nowy Actros 1845 Streamspace, MAN TGX 18.480 XLX, DAF XF 460 […]

Duży MAN pali mniej

Nowy MAN TGX 18.480 XXL ma ascetyczny, czysto techniczny design. Ale podczas testu przekonał swoją prawdziwą osobowością – komfortem, oszczędnością i wysoką kulturą jazdy. Na odcinku testowym KFZ-Anzeiger zameldował się w królewskiej wersji TGX 18.480 XXL Euro 6. A to oznaczało, że kierowca miał pod nogą 480 KM dostępne w zakresie od 1700 do 1800 obr./min. A przede wszystkim dysponował iście […]

Strona 1 z 612345...Ostatnia »