Katagoria: Targi, opublikowano: 30 listopada 2012


Fliegl: Duży przekrój

Fliegl: Duży przekrój

Fliegl Trailer prezentował podczas targów IAA całą gamę pojazdów. Na stoisku i terenie otwartym zaprezentowanych zostało 9 pojazdów

 

Fliegl świadomie położył nacisk w 2012 roku na główne tematy dotyczące przyszłości branży transportowej: ekonomika, ekologia, trwałość i bezpieczeństwo.

Naczepa firanka w wariantach Standard i Mega, około 6 t masy własnej, wyposażona w system Quick-Lock. Jej mechanika bez elementów hydraulicznych i pneumatycznych nie wymaga częstych konserwacji i prawie żadnych napraw. Klamry zamykające nie znajdują się już z przodu, opór powietrza naczepy jest mniejszy, zmniejszyła się także emisja CO2, zużycie diesla spadło do 4 procent. Pojazdy wystawowe wyposażone były poza tym w system pompowania kół i Anti-Ice oraz liczne elementy zabezpieczenia ładunku.

Podwozie kontenerowe do przewozu chemii, light (masa własna poniżej 3 t). Bogata oferta wyposażenia ADR. Węże i blachy okapowe należą również do wyposażenia podstawowego, jak i wanny wychwytowe ze stali szlachetnej, nakładki uziemiające oraz ogumienie 385/65R22,5”.

Podwozie kontenerowe z łabędzią szyją. Z wyjątkową konstrukcją ramy, która polega na specyficznych połączeniach dźwigarów. Pojazd waży 4,8 t. Mocny zatrzask sprężysty, wzmocniony środnik i duże otwory zabezpieczające sprawiają, że tylny wysuw ma lepszy opór powietrza. Elastyczne podwozie przewozi zarówno kontenery High-Cube, cysterny jak i standardowe kontenery.

Wywrotka siodłowa ze stożkową wanną aluminiową light. Ze zredukowanym oporem toczenia i powietrza, niższymi kosztami zużycia diesla i mniejszą emisją CO2. Efekt ten wspierany jest przez pakiet aerodynamiczny: wywrotka siodłowa Fliegla w wersji Green-Road zaoszczędza około 10 procent paliwa.

Przyczepa wymienna. Fliegl z kompletną ofertą podwozi wymiennych pokrywa całą szerokość logistyki. Dla zabudów wymiennych dostępne są przyczepy w wariantach z wózkiem skrętnym, tandem i tridem w różnych wysokościach ustawienia. Cynkowane podwozie chroni przed korozją i sprawia, że pojazd jest bardziej trwały. Jednocześnie lekka konstrukcja Fliegl zmniejsza masę własną przyczepy wymiennej.

Dolly. Skrętny Dolly od Fliegla waży, jak podaje firma, do 1000 kg mniej niż modele innych producentów. Zestaw złożony z wagonu silnikowego z rampą wymienną, nowego skrętnego Fliegl-Dolly i naczepy firanki, posiada ładowność większą o około 6 procent. Zamiast osi skrętnej wózek Dolly przez zakręty sterują hydrauliczne cylindry dyszla.

Naczepa z podłogą wysuwną. O masie własnej mniejszej niż 7 t. Wielostronność jest cechą szczególną naczepy z podłogą wysuwną: nadaje się do transportowania materiału sypkiego czy towarów na paletach, a także bezproblemowo transportuje rolnicze zbiory podobnie jak śmieci, piasek, zrębki czy drewniane granulki. Ten Allrounder może być w tym samym stopniu używany w logistyce rolnej, jak i gospodarce energetycznej.

Przyczepa tandem z systemem przeładunku. Duży wybór typów z różnymi wariantami wyposażenia. Oferowanych jest pięć długości ładunkowych, sześć wysokości ładunkowych i masy użytkowe między 6 a 19 t. Do tego dochodzi system przeładunku, który umożliwia załadunek i rozładunek ciężarówki z przyczepą bez manewrowania przy tylko jednej rampie. Klapa przeciwnajazdowa z aluminium tworzy połączenie między drzwiami z tyłu wagonu silnikowego a tymi w portalu przednim przyczepy.
ger.

Ściągnij cały artykul 

 

 

 

 

 

 

 

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*

Share This