Katagoria: Trailer Innovation, opublikowano: 30 marca 2008


Trailer-Innovation

Trailer-Innovation

Międzynarodowy konkurs „Trailer Innovation” promuje wybitne idee związane z branżą trailerów. Konkurs wspierany jest przez Związek Przemysłu Samochodowego (VDA). >> english version

 

 

 

 

….Jury…………………………………………………………………………

Nagroda „Trailer Innovation 2011” przyznawana jest przez czasopisma branżowe:
* Auto- en Transportwereld (Holandia)
* Commercial Vehicle Engineer (Wielka Brytania)
* Fleet Transport (Irlandia)
* KFZ-Anzeiger (Niemcy)
* Trailer-Journal (Niemcy)
* Straßengüterverkehr (Austria)
* strassenTRANSPORT und TRANSPORTroutier (Szwajcaria)
* Tranzit (Rumunia)
* Truck & Business (Belgia, Luksemburg)
* Truck auto.pl (Polska)
Rzecznikiem jury jest Jörg Montag, KFZ-Anzeiger.

….Wymagane dokumenty………………………………………………..

– Exposé (maksymalnie 1 DIN A 4-stronicowy tekst) w języku niemieckim i angielskim, objaśniające ideę przewodnią, konstrukcję i zalety danego obiektu.

– Kompletnie wypełniony formularz zgłoszeniowy:

Download Word-Datei ca. 79 KB (wersja niemieckojęzyczna)

Download Word-Datei ca. 78 KB (wersja angielskojęzyczna)

– Fotografia w jakości pozwalającej przynajmniej na reprodukcję (w wersji elektronicznej, rozdzielczość 300 dpi).

– Musi zostać podana osoba do kontaktu.

….Warunki uczestnictwa…………………………………………………

Najważniejszym kryterium nominacji jest, by zgłoszony obiekt przyczyniał się do większej efektywności w dziedzinie drogowego transportu towarów. Przedsiębiorstwo transportowe musi osiągać znaczące osiągnięcia w swojej codziennej pracy, do takich zaliczają się na przykład: większe bezpieczeństwo, szybkie działanie, niższy ciężar a i mimo spełniania takich warunków produkt musi w trakcie konkursu wykazać swoje zalety pod kątem ekonomiczności. Ponadto musi on wykazać znaczące udoskonalenia techniczne. Kosmetyczne poprawki tutaj nie wystarczą. Do 30 czerwca 2010 można zgłaszać innowacje wszelkiego rodzaju i rozmiaru (element konstrukcji, materiał, rozwiązania szczegółowe, rozwiązania systemowe, całe koncepty) z dziedziny naczep. Zgłoszony obiekt musi być związany z przyczepą, naczepą albo zabudową (nie z pojazdem silnikowym). W grę wchodzą prototypy i rozwiązania mogące być już wprowadzone seryjnie, nie starsze niż dwa lata.

Uczestnik musi zobowiązać się, że jeśli zostanie zwycięzcą, wystawi swój obiekt na IAA Nutzfahrzeuge 2010 (a jeśli nie ma swojego stoiska, przynajmniej w dniu rozdania nagród w ramach imprezy). Na czas rozdania nagród przewidziana jest krótka prezentacja filmowa obiektu.

….Uczestnicy…………………………………………………………………

Producenci i użytkownicy jak również dostawcy.
– Innowacje muszą pochodzić z Europy i być przeznaczone na europejski rynek
– Dla zgłoszonego obiektu istnieć przynajmniej zdolny do funkcjonowania prototyp.
– Obiekt musi zostać przedstawiony do oceny członkom jury.

….Kategorie………………………………………………………………….

Ocena obejmuje pięć kategorii:

Concept (Ogólny koncept, przyczepa, naczepa, zabudowa)

Chassis (podwozie)

Body (zabudowa)

Components (komponenty, części)

Safety (bezpieczeństwo)

Jeśli nie jest wystarczająco jasne, do której kategorii przypada dany obiekt, o klasyfikacji decyduje jury.

….Ocena……………………………………………………………………….

Każdy członek jury ocenia dostarczone zgłoszenia w punktach według następujących kategorii:

  • innowacja
  • bezpieczeństwo
  • ekonomiczność
  • ergonomia

W przypadku przydzielenia jednakowej ilości punktów, jury podejmuje decyzję poprzez głosowanie na zasadzie większości głosów.

….Publikacja uczestników………………………………………………..

Wszystkie zaakceptowane przez jury zgłoszenia zostaną opublikowane w KFZ-Anzeiger i pod adresem www.trailer-journal.com. Zwycięzcy zostaną przedstawienie w wydaniu KFZ-Anzeiger poświęconemu wystawie IAA. Pisma partnerskie dokonają prezentacji w ramach swoich redakcyjnych koncepcji. Wszystkim dopuszczonym przez jury uczestnikom odda się do dyspozycji logo „Trailer Innovation 2011, Teilnehmer (uczestnik)”. Zwycięzcy otrzymają logo „Trailer Innovation 2011, Gewinner (zwycięzca)” w odpowiedniej kategorii.

….Wygrane……………………………………………………………………

W każdej kategorii będzie jeden zwycięzca, który otrzyma puchar. Wszyscy uczestnicy otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie. Droga dochodzenia sądowego roszczeń w stosunku do wygranej jest wykluczona.

.Rozdanie nagród.….…………………………………………………….

Wyróżnienia zostaną przekazane w ramach Nutzfahrzeuge 2010 w Hannoverze przez prezesa VDA, 24 września 2010, o godzinie 14.00 w Convention Center, Messegelände Hannover. Impreza jest z wielkim zaangażowaniem wspierana i promowana przez VDA. Na zakończenie imprezy wszyscy uczestnicy zaproszeni są na symboliczną lampkę szampana.

….Terminy……………………………………………………………………..

– Data zakończenia przyjmowania zgłoszeń to 30 czerwca 2010 (włącznie).

– Zwycięzcy zostaną powiadomieni 20 sierpnia, by mieć możliwość zaprezentowania odpowiednio swoich produktów na IAA

 

– Rozdanie nagród: podczas wystawy IAA Nutzfahrzeuge, 24 września 2010 , Convention Center, Messegelände Hannover

….Adresy/współpraca.…………………………………………………….

Uczestnicy kierują swoje zgłoszenia do redakcji jednego z magazynów. Wszystkie dokumenty zgłoszeniowe zostaną przekazane do KFZ-Anzeiger.

KFZ-Anzeiger Trailer Innovation 2011
Postfach 10 21 55
47721 Krefeld, Deutschland
Telefax: +49 (0)2151/5100-105
Telefon: +49 (02151/5100-175
E-mail: redaktion.kfz-anzeiger@stuenings.de
www.trailer-innovation.com

....Strony internetowe magazynów:………………………………….

www.trailer-innovation.com (Niemcy)
www.kfz-anzeiger.com (Niemcy)
www.trailer-journal.com (Niemcy)
www.atw.nl (Holandia)
www.astag.ch/?rub=141 (Szwajcaria)
www.wirtschaftsverlag.at (Austria)
www.truck-business.com (Belgia, Luksemburg)
www.cvengineer.com (Wielka Brytania)
www.fleet.ie (Irlandia)
www.truckauto.pl (Polska)
www.traficmedia.ro (Rumunia)

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*

Share This