Katagoria: Rynek, opublikowano: 08 stycznia 2015


Redtortuga: 500 stacji w 8 krajach

Redtortuga: 500  stacji w 8 krajach

Artykuł z numeru: TRUCKauto.pl: 2014/21-24

 

 

 

Redtortuga podsumowała rok, jubileuszowy, w którym świętuje 20-lecie swojej działalności. A było się z czego cieszyć, bo były to szczególnie udane 12 miesięcy.

 

Przez te dwie dekady z małego projektu, z zaledwie dwiema stacjami paliwowymi położonymi w strategicznych punktach dla transportu, czyli La Jonquera (na granicy hiszpańsko-francuskiej) i Mercabarna w Barcelonie, Redtortuga stała się ważnym podmiotem rynku transportowego, zaznaczając swoją obecność we Francji, Luksemburgu, Belgii, Holandii, Słowenii, Niemczech i Austrii. Rozwijając jednocześnie swoją sieć stacji w Hiszpanii.

Aby usprawnić obieg dokumentów, a jednocześnie uprościć obsługę partnerów, utworzono dział Redtortuga Services. Ta komórka świadczy kompleksowe usługi dla przewoźników i firm transportowych, czyli odzyskiwanie podatku VAT i akcyzy za paliwo, opłata mandatów, odzyskiwanie zapłaconych kar, opłata autostrad, rezerwacja promów.

– Najważniejszą cechą naszej działalności jest poczucie szczególnej odpowiedzialności za jakość pracy oraz za potrzeby naszych partnerów. Bardzo istotne jest dla nas zadowolenie i przekonanie, że nasz partner otrzymał najlepsze z możliwych rozwiązań. Oprócz możliwości tankowania na naszych stacjach paliwowych, może liczyć również na to, że odpowiemy na jego potrzeby, stając się tym samym jego głównym i jedynym dostawcą usług – wyjaśnia Marta Fábregas, dyrektor handlowy w Redtortuga.
Aktualnie Redtortuga posiada już 500 stacji w 8 krajach Europy, a Tortuga Services świadczy usługi aż w 28 krajach Unii Europejskiej, Szwajcarii oraz Norwegii.

Karty paliwowe Redtortuga oferują cały szereg korzyści dla osób z sektora transportu. Karta kredytowa, przedpłacona, gotówkowa, akcyzowa oraz karta pozwalajaca na tankowanie oleju napędowego (także benzyny dla chłodni), to 5 kart, które pozwalają na dopasowanie formy płatności do potrzeb użytkownika.

Kluczem do rozwoju według firmy Redtortuga jest dokładnie poznać indywidualne potrzeby każdego użytkownika. To właśnie dzięki tej spersonalizowanej obsłudze, Redtortuga cieszy się zaufaniem znacznej liczby firm. – Firm, które od samego początku są z nami i z którymi pracujemy, realizujemy wspólne założenia – podkreśla z dumą Marta Fábregas. – Klienci współpracują z nami ponieważ potrafimy sprostać ich wymaganiom, zaspokajamy ich potrzeby oraz cele, a także udzielamy odpowiedzi szybko i efektywnie. Właśnie z tego powodu lista naszych stałych, lojalnych klientów ciągle się poszerza.

 

Opr. Redakcja

 

Przeczytaj cały artykuł

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*

Share This