Katagoria: Technika, Telematyka, opublikowano: 02 lutego 2013


Skazani na telematykę. Nowość TimoCom

Skazani na telematykę. Nowość TimoCom

Popularność systemów telematycznych wciąż rośnie wśród polskich przewoźników. Trwający kryzys w sektorze TSL wymusza na przewoźnikach szukanie oszczędności, zwiększenie efektywności pracy, poprawę jakości usług i konkurencyjności.

Rynek transportowy szybko się zmienia i nowoczesne systemy telematyczne nadążają za oczekiwaniami przewoźników. Wielu właścicieli firm transportowych doszło już do wniosku, że tańsze i proste rozwiązania, oparte w dużej mierze o sam monitoring pojazdów nie są w stanie zaspokoić ich potrzeb i zagwarantować odpowiedniej stopy zwrotu z inwestycji.
Sukces odniosą te systemy, które dostarczają przewoźnikom kompleksowych rozwiązań ułatwiających zarządzanie całym łańcuchem dostaw. Dlatego właśnie wielu dostawców technologii stawia na rozwiązania mobilne, ułatwiające współpracę z podwykonawcami, pozwalające na łatwą integrację z pozostałymi systemami informatycznymi oraz zapewniające realne i efektywne obniżanie kosztów prowadzenia działalności transportowej.
W tym numerze prezentujemy pierwszą część przeglądu. Za miesiąc kolejna.
M. Mazur

 

Firma TimoCom od ponad 15 lat dba o bezpieczeństwo zleceń zawieranych na jej platformach.

Wielopoziomowy pakiet TC Secure, na który składa się m. in. kontrola dostępu, czy też osobisty klucz TC Login, pomagają chronić transakcje użytkowników.
Od początku 2013 roku TimoCom bezpłatnie udostępnia kolejną możliwość, mianowicie pieczęć TimoCom CashCare. W ten sposób spółka chce pomóc im w położeniu jeszcze większego nacisku na żądanie zapłaty. Przedsiębiorstwo, które będzie posługiwało się ową pieczęcią da jasno do zrozumienia drugiej stronie, że ewentualny brak płatności może skończyć się przekazaniem sprawy w ręce prawników TimoCom. Pieczęć możne być używana na rachunkach, monitach, stronach internetowych, a także w podpisach e-mail. Każdy użytkownik giełdy, chcący uzyskać dostęp do pieczęci TimoCom CashCare, powinien skontaktować się z biurem obsługi klienta pod numerem telefonu +48 67 352 59 40.

Ściągnij cały artykul

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*

Share This