Katagoria: naczepy i przyczepy


Burg Silvergreen: Pierwsza na świecie naczepa neutralna dla klimatu

Burg Silvergreen konsekwentnie realizuje swoją strategię produkcji eko. Naczepa firanka Curtain SG03 jako pierwsza naczepa na świecie jest w 100 procentach neutralna dla środowiska. Nigdy wcześniej producent przyczep nie posiadał tzw. Carbon Footprint, czyli jawnie udokumentowanego wpływu swojego pojazdu na środowisko. Burg Silvergreen idzie jeszcze krok dalej – dla każdej naczepy firanki, która schodzi z taśmy, producent rekompensuje […]

KH-KIPPER: P3R – przyczepa do zadań specjalnych

KH-KIPPER opracował nowy model 3-osiowej przyczepy off-road przeznaczonej do jazdy w trudnych warunkach terenowych, takich jak nieutwardzone drogi lub pola. Nowa przyczepa nosi symbol P3R i oprócz zastosowania przy pracach ziemnych, może być z powodzeniem wykorzystana w rolnictwie. Półokrągły kształt skrzyni przyczepy sprawia, że idealnie nadaje się ona do przewozu półpłynnych mas lub piasku.Przyczepa posiada 3 osie BPW o nośności […]

KH-Kipper: W2H – hitem polskiego rynku

Zabudowy wywrotki z hydraulicznie otwieraną lewą burtą wykazują obecnie najdynamiczniejszy wzrost sprzedaży na rynku polskim. Wraz z rozwojem rynku zabudów samowyładowawczych coraz większą popularność zyskują wywrotki dwustronne lewo-tył z lewą burtą hydrauliczną, a prawą stałą, montowane głównie na podwoziach 3-osiowych, rzadziej 4-osiowych. W chwili obecnej ze względu na funkcjonalność i inne zalety wypierają one klasyczne trójstronne wywrotki […]

Schmitz Cargobull: Słonie mocno obciążone

Przed dwoma laty Gotha, a teraz Altenberge stało się miejscem konferencji prasowej Schmitz Cargobull z okazji zbliżającej się wystawy IAA. Powód: nowe centrum testów naczep marki ze słoniem w logo.Najpierw liczby. W minionym roku obrachunkowym (do kwietnia 2008) Schmitz Cargobull AG wyprodukował 66692 pojazdy i zabudowy, co zaowocowało obrotami 2,14 mld euro (wcześniejszy rok 50257/1,685 […]

TSR: Naczepy dla wagi ciężkiej

Każda naczepa to niemal produkt jednostkowy, odpowiadający wymaganiom nawet najbardziej wybrednych klientów. Szczególnie w segmencie naczep niskopodwoziowych. Wiedzą o tym doskonale w TSR. Spółka powstała przed siedmioma laty w Holandii. TSR Special Trailers na dobre zadomowiła się na europejskim rynku naczep do przewozu ładunków ponadgabarytowych i stała się ważnym graczem w tym sektorze. Z trzech […]

Fliegl: Specjały z Turyngii

Na początku lipca Fliegl w Triptis zaprezentował nową komorę lakierniczą. Swój plan produkcyjny  8000 naczep rocznie  Fliegl realizuje pod hasłem Mission Possible. Nowością jest 24 h serwis on-line na terenie całej Europy. Główną siedzibą Fliegla jest, znajdujący się w Turyngii, Triptis. W ofercie firmy są naczepy i podwozia platformowe, podwozia podkontenerowe o długości od 20- do 45-stopowych, nadwozia z ruchomą podłogą […]

WIELTON:Najnowocześniejsza linia lakiernicza w Europie w tej branży

W dniu 29 maja 2008 roku w siedzibie WIELTON SA odbyło się oficjalne otwarcie zrobotyzowanej linii lakierniczej zlokalizowanej na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Budowa oraz wyposażenie lakierni były jednym z najważniejszych celów emisyjnych przedstawionych przez Spółkę w Prospekcie Emisyjnym akcji WIELTON SA. Powyższa inwestycja oprócz znaczącego zwiększenia mocy produkcyjnych, przyczyni się do poprawy efektywności […]

Kögel: wywiad z Ulrichem Humbaurem i Volkerem Seitzem

Zapowiedź wywiadu, który ukaże się w numerze 5-6 (kwiecień) TRUCKauto.pl. Na nasze pytania odpowiadają właściciel firmy Kögel, Ulrich Humbaur oraz dyrektor ds. komunikacji Volker Seitz.

Strona 3 z 3123