Katagoria: zabudowy, opublikowano: 01 maja 2013


Dla każdego zastosowania właściwy pojazd

Dla każdego zastosowania właściwy pojazd

Schwarzmüller, niemiecko-austriacka firma z blisko150-letnią tradycją, produkuje rocznie ok. 7 tys. pojazdów. Schwarzmüller to producent wywrotek, systemów wymiennych, pojazdów niskopodwoziowych, pojazdów specjalistycznych dla transportu elementów produkcyjnych.

Naczepy-wywrotki uznane są przez użytkowników jako pojazdy przyjazne zarówno dla kierowców, jak i przedsiębiorców. Produkty Schwarzmüller sprawdzają się w trudnych warunkach i nie wymagają częstych przeglądów serwisowych. W palecie produktów firmy znajdziemy pojazdy dla każdego zastosowania – od muld po wywrotki trójstronne, aluminiowe i z wytrzymałej stali Hardox o pojedynczych lub podwójnych ścianach. Oprócz zalet eksploatacyjnych wywrotki te posiadają wiele walorów estetycznych. Przez zastosowanie skrzyń o modułowej konstrukcji Schwarzmüller dostosowuje się do różnych wymagań. Opierając się na sprawdzonej konstrukcji ramy, w zależności od preferencji odbiorcy, producent oferuje muldy stalowe lub aluminiowe, dostarczane w wariantach od 24 do 28 m sześć. Wywrotki Schwarzmüllera wykazują ponadto wysoką wytrzymałość przy niskiej masie własnej.
3-osiowa, aluminiowa, segmentowa naczepa-wywrotka oferuje 28-29 ton obciążenia użytkowego. Wewnętrzna długość muldy wynosi ok. 7350 mm, szerokość ok. 2330 mm i wysokość ok. 1470 mm przy ładowności ok. 24 m. sześc.
Zabudowę osadzono na ramie stalowej Naxtra. Do podłączenia z ciągnikiem służy 2-calowy, wymienny sworzeń królewski.
Pojazd posiada amortyzację pneumatyczną z automatycznym systemem opuszczania za pośrednictwem przełącznika indukcyjnego i blokadą opuszczania z przełącznikiem obrotowym na naczepie siodłowej.
Przednia oś jest unoszona i opuszczana automatycznie przyciskiem w szoferce. Ogumienie oferowane standardowo to 6x 385/65 R 22,5 160J, z możliwością wyboru opon budowlanych. Opony są montowane na felgach aluminiowych Alcoa 11,75x 22,5. Naczepa posiada 2 stalowe podpory zrzutowe o regulowanej wysokości.
Dwuobwodowy, elektronicznie sterowany układ hamulcowy (EBS) posiada program stabilizacji toru jazdy RSS.
Mulda aluminiowa w półokrągłej konstrukcji segmentowej posiada 6 mm grubości dna i ścianek. Klapa jest zamykana do czoła z wpuszczonym ułożyskowaniem i automatyczno-mechanicznym zamkiem centralnym 2-hakowym.
Przed lakierowaniem rama jest śrutowana, następnie natryskiwany jest podkład z zawartością pyłu cynkowego. Końcowe malowanie jest natryskowe 2-składnikowym lakierem akrylowym do pojazdów użytkowych.
Elementy z tworzywa i części ocynkowane ogniowo są nielakierowane. Naczepy są standardowo wyposażone w kliny, tłumiki hałasu, składane zabezpieczenie przeciwwjazdowe w kształcie trapezu z aluminium, nielakierowane błotniki z tworzywa na pojedyncze koła z chlapaczem. Naczepa jest także wyposażona w podest.
Jeżeli przewoźnik nie zwraca uwagi na masę, to w ofercie jest także 3-osiowa, stalowa, segmentowa naczepa-wywrotka. Jej obciążenie użytkowe wynosi ok. 27 ton.
Naczepa ma wewnętrzną długość muldy ok. 7350 mm, wewnętrzną szerokość ok. 2 330 mm i wewnętrzną wysokość muldy ok. 1470 mm przy ładowności ok. 24 m sześc. Szerokość całkowita wynosi 2550 mm. Podwozie, hamulce, wyposażenie i rama są identyczne, jak w naczepie aluminiowej.
Muldę wykonano ze stali Hardox o segmentowej konstrukcji półokrągłej ze wzmocnionym górnym pasem. Grubość dna wynosi 5 mm, grubość ścianki 4 mm, ścianka przednia i tylna są ukośne. Naczepa posiada zabezpieczenia przed uszkodzeniem podczas załadunku przez koparkę.
(am)

Sciagnij caly artykul

 

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*

Share This