Katagoria: samochody specjalne, opublikowano: 08 lipca 2016


Goldhofer jedzie w przyszłość

Goldhofer jedzie w przyszłość

Artykuł z numeru: TRUCKauto 2016/3-4
Przeczytaj on-line

 

Park maszyn musi spełniać nie tylko dzisiejsze wymagania, ale też i sprostać wyzwaniom przyszłości. Niskie koszty eksploatacji, inwestycji oraz krótki czas przebudowy parku maszyn, jak i utrzymanie wysokiej wartości pojazdów – oto wyzwania jakie podjął Goldhofer.

 

MPA-K 9 (3+6)

W wypadku rodziny pojazdów MPA-K spotyka się sprawdzoną technologię osi MPA z dobrze przemyślanym i wielozadaniowym system modułowym. Naczepa MPA-K9 (3+6) ma prosty system montażu elementów z dużego pakietu modułów. Może być szybko przebudowana zgodnie z potrzebami konkretnego zlecenia przewozowego.
MPA-K 9 jest idealny do transportu ładunków o dużej wysokości. Zestawy modułowe oferują możliwość używania różnego typu „łabędzich szyj”, co obniża koszty inwestycji.

Technologia MPA oferuje 12 t nacisku na oś oraz promień skrętu koła do 60 stopni. Zapewnia to optymalne prowadzenie, minimalne koszty utrzymania, a zarazem długą żywotność. W tylnej części znajduje się zagłębienie na ramię koparki oraz rampy najazdowe

 

STZ-VP/MPA 4 (1+3)

Ten elastyczny pojazd sprawdzi się przy transporcie różnego rodzaju ładunków o masie od 45 t do 50 t. Kompaktowa oraz wytrzymała konstrukcja gwarantuje optymalne rozmieszczenie środka ciężkości ładunku. Do tego minimalna liczba części zapewnia długą żywotność i małe koszty obsługi tego wielozadaniowego pojazdu z pokładem typu Tieffbett.
STZ-VP/MPA 4 jest odpowiedni przede wszystkim do transportu wysokich ładunków, a zarazem jest idealny do przewozu towarów z możliwie niskim prześwitem podwozia.

Przednie nadwozie można unieść maksymalnie o 600 mm. Ta cecha jest niezwykle potrzebna przy pokonywaniu rond lub innych przeszkód, np. krawężników. Tylne nadwozie wyposażono w sprawdzone osie MPA. Daje to małą różnicę wysokości pomiędzy pomostem ładunkowym, a nadwoziem tylnym. Jest ważne w transporcie ładunków, które wystają poza obrys.

W zależności od panujących przepisów w różnych krajach możliwe jest zamówienie pojazdu o różnych rozstawach osi – 1360 mm lub 1510 mm.

Goldhofer STZ-L RM jest wyposażony w podzespoły wysokiej jakości

Goldhofer STZ-L RM jest wyposażony w podzespoły wysokiej jakości

 

STZ-L 4 RM

Już na Baumie w 2013 roku wielozadaniowy pojazd STZ-L RM Goldhofera pokazał, jak bardzo sprawdza się w branży budowlanej. Platforma ładunkowa o regulowanej wysokości ładunkowej i niskiej wysokości najazdowej sprawdza się przy transporcie różnego rodzaju maszyn budowlanych – od ciężkich po wysokie.

Goldhofer STZ-L RM jest wyposażony w podzespoły wysokiej jakości, o długiej żywotności. Rampy najazdowe posiadają hydrauliczne sterowanie, co oszczędza czas załadunku oraz rozładunku. Tak jak wszystkie pojazdy marki Goldhofer jest wyposażony w oprogramowanie easyLoad, które zapewnia bezpieczną oraz zgodną z przepisami jazdę. Pojazd mieści się w przepisowej długości 16,5 m.

Opr. Redakcja

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*

Share This