Katagoria: naczepy i przyczepy, opublikowano: 14 grudnia 2013


Lekka konstrukcja zawsze się opłaca!

Lekka konstrukcja  zawsze się opłaca!

ULTRA_LEKKASchwarzmüller w ubiegłym roku zaprezentował najmłodsze dziecko: naczepę platformową z odsuwaną plandeką ULTRALIGHT.

Po pomyślnie zdanych wymagających testach klienckich ten model na stałe wszedł do portfolio niemieckiej firmy.
Nowy produkt firmy Schwarzmüller ULTRALIGHT powstawał dwa lata. Po intensywnej fazie projektowania i badań jest już dostępny dla nabywców.
Jak sama nazwa wskazuje, główną zaletą nowej naczepy jest jej niska masa. Naczepa platformowa o lekkiej konstrukcji dostępna jest w wersji o ciężarze własnym wynoszącym od 4850 kg. Mały ciężar własny naczep ULTRALIGHT zwiększa walory użytkowe w porównaniu z produktami powszechnie dostępnymi na rynku. Dzięki obniżeniu masy pojazdu, przewoźnik ma do wykorzystania bonusowe 1500 kg na dodatkowe obciążenie.
Nowo wynaleziona konstrukcja pozwala również na wymierne oszczędności, gdyż jej lekka konstrukcja pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 3 proc. Dzięki temu naczepa firmy Schwarzmüller przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.
Ponadto mniejsze zużycie paliwa oraz większa ładowność umożliwiają zmniejszenie kosztów transportu nawet o 7 proc. w skali całego roku. Rachunek ekonomiczny jasno wskazuje, że to się opłaca!
Naczepa ULTRALIGHT w wersji standardowej oferowana jest z odsuwaną plandeką. Wersja o lekkiej konstrukcji dostępna jest również ze specjalną naczepą z odsuwaną plandeką do transportu papieru i kręgów metalowych. Pojazdy można opcjonalnie wyposażyć w ściany burtowe.
Oczywiście przy projektowaniu naczep wzięto pod uwagę również bezpieczeństwo ładunku. Wersja standardowa posiada certyfikat „XL” (EN 12642) i może być opcjonalnie rozszerzona do transportu napojów lub rolek papieru.
Kolejny innowacyjny produkt firmy Schwarzmüller, który całkowicie sprosta potrzebom klientów i pomoże im osiągnąć sukces.

ULTRALIGHT – fakty
• Perforowana rama zewnętrzna z otworami, odstęp między otworami ok. 100 mm, otwór wzdłużny 40/25 mm zgodnie z DIN EN 12640 i 23 pary wpuszczanych zaczepów 2,5 t
• Zoptymalizowana pod kątem obciążenia podłoga z płyty wielowarstwowej o grubości 27 mm, z aluminiowymi profilami nad podłużnicami
• Certyfikat zabezpieczenia ładunku zgodny z normą DIN EN 12642 CODE XL
• Osie znanych producentów, np. BPW, Mercedes lub SAF
OPCJONALNIE: wyposażenie do transportu papieru, szpuli, certyfikat zabezpieczenia ładunku w przypadku transportu napojów, z zamknięciem celnym TIR, wersja kurtyna + burty, dwupoziomowy system załadunku.

Opr. M. Mazur

Ściągnij cały artykul

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*

Share This