Katagoria: naczepy i przyczepy, opublikowano: 06 lipca 2016


Dla każdego zastosowania właściwy pojazd

Dla każdego zastosowania właściwy pojazd

Schwarzmüller. W palecie Schwarzmüller znajdziemy pojazdy dla każdego zastosowania – od muld, po wywrotki trójstronne, aluminiowe i z wytrzymałej stali Hardox  o pojedynczych lub podwójnych ścianach.

 

Oprócz zalet eksploatacyjnych wywrotki te posiadają wiele walorów estetycznych. Przez zastosowanie skrzyń o modułowej konstrukcji Schwarzmüller dostosowuje się do różnych wymagań. Opierając się na sprawdzonej konstrukcji ramy, w zależności od preferencji odbiorcy, producent oferuje muldy stalowe lub aluminiowe, dostarczane w wariantach od 24 do 28 m sześc. Wywrotki Schwarzmüllera wykazują ponadto wysoką wytrzymałość przy niskiej masie własnej.
3-osiowa, aluminiowa, segmentowa naczepa-wywrotka oferuje 28-29 ton obciążenia użytkowego. Wewnętrzna długość muldy wynosi ok. 7 350 mm, szerokość ok. 2 330 mm i wysokość ok. 1 470 mm przy ładowność ok. 24 m. sześc. Zabudowę osadzono na ramie stalowej Naxtra. Do podłączenia z ciągnikiem służy 2-calowy wymienny sworzeń królewski
Pojazd posiada amortyzację pneumatyczną z automatycznym systemem opuszczania za pośrednictwem przełącznika indukcyjnego i blokadą opuszczania z przełącznikiem obrotowym na naczepie siodłowej.

Przednia oś jest unoszona i opuszczana automatycznie przyciskiem w szoferce. Ogumienie oferowane standardowo to 6 x 385/65 R 22,5 160J, z możliwością wyboru opon budowlanych. Opony są montowane na felgach aluminiowych Alcoa 11,75 x 22,5. Naczepa posiada 2 stalowe podpory zrzutowe o regulowanej wysokości.

Dwuobwodowy, elektronicznie sterowany układ hamulcowy (EBS) posiada program stabilizacji toru jazdy RSS.
Mulda aluminiowa w półokrągłej konstrukcji segmentowej posiada 6 mm grubości dna i ścianek. Klapa jest zamykana do czoła z wpuszczonym ułożyskowaniem i automatyczno-mechanicznym zamkiem centralnym 2-hakowym.
Przed lakierowaniem rama jest śrutowana, następnie natryskiwany jest podkład z zawartością pyłu cynkowego. Końcowe malowanie jest natryskowe, 2-składnikowym lakierem akrylowym do pojazdów użytkowych.

Elementy z tworzywa i części ocynkowane ogniowo są nielakierowane. Naczepy są standardowo wyposażone w kliny, tłumiki hałasu, składane zabezpieczenie przeciwwjazdowe w kształcie trapezu z aluminium, błotniki z tworzywa na pojedyncze koła z chlapaczem. Naczepa jest także wyposażona w podest.

Jeżeli przewoźnik nie zwraca uwagi na masę, to w ofercie jest także 3-osiowa, stalowa, segmentowa naczepa-wywrotka. Jej obciążenie użytkowe wynosi ok. 27 ton.

Naczepa ma wewnętrzną długość muldy ok. 7 350 mm, wewnętrzną szerokość ok. 2 330 mm i wewnętrzną wysokość muldy ok. 1 470 mm przy ładowności ok. 24 m sześc. Szerokość całkowita wynosi 2 550 mm. Podwozie, hamulce, wyposażenie i rama są identyczne, jak w naczepie aluminiowej.

Muldę wykonano ze stali Hardox o segmentowej konstrukcji półokrągłej ze wzmocnionym górnym pasem. Grubość dna wynosi 5 mm, grubość ścianki 4 mm, ścianka przednia i tylna są ukośne. Naczepa posiada zabezpieczenia przed uszkodzeniem podczas załadunku przez koparkę.

(p.p.)

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*

Share This