Katagoria: części i akcesoria, opublikowano: 05 kwietnia 2013


Sogefi Pro – nowa linia filtrów

Sogefi Pro – nowa linia filtrów

Sogefi Pro to nowa marka filtrów do samochodów dostawczych, ciężarowych oraz autobusów stworzona przez Sogefi Group. Sogefi Pro to wszystkie wyroby HD oferowane do tej pory pod markami Purflux, Fram, CoopersFiaam oraz Tecnocar. W nowej linii wprowadzono 80 nowych modeli filtrów, które nie były wcześniej dostępne.

Marka Sogefi Pro to kompletna gama ponad 500 filtrów do zastosowań HD. – Jednym z celów Sogefi Pro jest zapewnienie klientom Sogefi pokrycia zapotrzebowania rynku pojazdów ciężarowych (HD). Udostępnienie oferty Sogefi Pro daje naszym klientom możliwość poszerzenia oferty o kompletną gamę filtrów do zastosowań HD, co jest szczególnie istotne w obecnej trudnej sytuacji rynkowej. Atutem Sogefi jest niezbędna wiedza i doświadczenie zdobyte na rynku pierwszego montażu, pozwalające sprostać wysokim wymaganiom jakościowym jakie stawia sektor HD – powiedział Andrea Taschini, dyrektor zarządzający Sogefi Aftermarket Division
W sektorze HD tkwi ogromny potencjał o czym świadczą fakty. Samochód ciężarowy potrzebuje nawet 11 różnych filtrów, z których ok. sześciu należy wymienić co najmniej raz w roku, w porównaniu z średnio 2 w przypadku samochodów osobowych.
Podsumowując, firma Sogefi, korzystając ze swojego doświadczenia jako producenta filtrów na pierwszy montaż do samochodów ciężarowych oraz autobusów, stworzyła nową, świeżą markę, która jest dostępna w całej Europie. Oznacza to, że filtry do samochodów ciężarowych oraz autobusów, które dotychczas były dostępne pod markami Purflux, Fram, CoopersFiaam oraz Tecnocar (tylko we Włoszech), od teraz są dostępne pod nową marką Sogefi Pro dedykowaną segmentowi HD.

O Sogefi
Włoska grupa Sogefi to światowy lider w branży części motoryzacyjnych. Firma została założona 30 lat temu i notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Mediolanie. Firma Sogefi specjalizuje się w produkcji systemów silnikowych oraz elementów zawieszenia zarówno na pierwszy montaż, jak i na niezależny rynek wtórny. Obroty firmy w roku 2011 osiągnęły wartość 1158,4 mln euro, czyli o 25,3% więcej w porównaniu z rokiem 2010 (924,7 mln). Taki wzrost był możliwy m. in. dzięki przejęciu Mark IV Systèmes Moteur. Przejęcie, mające miejsce w 2011, okazało się sukcesem i pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej grupa odnotowuje ciągły wzrost. Skonsolidowane wyniki za I połowę roku 2012 są następujące: 686,8 mln euro (+30,4% w porównaniu z 526,6 mln w I połowie 2011 r.).

Zbigniew Witamborski

Ściągnij cały artykul

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*

Share This