Katagoria: części i akcesoria, opublikowano: 12 września 2013


OE Industry wprowadzi twoją firmę w przyszłość

OE Industry wprowadzi twoją firmę w przyszłość

Spółka OE Industry już dziś oferuje technologie przyszłości dla motoryzacji. Zajmuje   się dostawami komponentów dla przemysłu i motoryzacji, które stosowane są na pierwszy montaż. Jest także dostawcą wysokiej jakości części zamiennych.

Przedsiębiorstwo oferuje  układy chłodzenia, klimatyzacji, oświetlenia oraz inne produkty dla przemysłu autobusowego, rolniczego, samochodów ciężarowych, pojazdów szynowych, maszyn budowlanych  oraz pojazdów specjalistycznych, a także dla górnictwa i energetyki.

Jak działamy?
Najpierw kilka słów o nas. Od kilkunastu lat działamy w motoryzacji. Naszą największą wartością są ludzie. Doświadczona załoga posiada wieloletnie doświadczenie w branży.
– Specjalizujemy się w systemach chłodzenia, klimatyzacji oraz szeroko pojętym oświetleniu. W tej materii mamy prawie 20-letnie doświadczenie. Do każdego kontrahenta podchodzimy indywidualnie, przeprowadzamy wstępną analizę potrzeb, a następnie oferujemy  najlepsze  rozwiązanie, dopasowane do oczekiwań zleceniodawcy – mówi Piotr Luty, Prezes Spółki  Realizujemy różne skomplikowane rozwiązania, począwszy od etapu koncepcyjnego,  a następnie projektowego  przez budowę prototypów, badania  aż do seryjnych dostaw – dodaje Piotr Luty, Prezes Spółki.  
OE Industry jest firmą, która szybko reaguje na zmiany. – Jesteśmy elastyczni w podejmowaniu decyzji oraz oferujemy produkty wraz z wartością dodaną. A tę wartość stanowi niezawodność, gwarancja długoletniego, bezawaryjnego użytkowania oraz dopasowanie do potrzeb nabywcy. Po prostu nasze rozwiązania i produkty są zawsze szyte na miarę – dodaje Piotr Luty, Prezes Spółki  
Celem OE Industry jest maksymalizowanie obopólnych korzyści. – Wybieramy rozwiązania które zapewnią  najwyższe zadowolenie nabywców, a z nas uczynią zaufanego partnera w biznesie – dodaje Piotr Luty, Prezes Spółki  

Nolden rozświetla mrok
Systemy oświetleniowe firmy NCC Nolden znajdują szerokie zastosowanie w branży motoryzacyjnej, pojazdach specjalnych, ciężarowych, wojskowych. – Zdecydowana większość oferowanych przez nas produktów bazuje na technologii LED, a cechą wspólną wszystkich – jest bardzo wysoka jakość wykonania – mówi Piotr Luty, Prezes Spółki  

 „SLIM” do jazdy dziennej
Rodzina świateł „Slim” jest przeznaczona do autobusów, samochodów osobowych, samochodów ciężarowych oraz pojazdów specjalnych. Lampy występują w wersji chromowanej lub czarnej w zależności od preferencji stylistycznych.
Szczególną pozycję wśród świateł do jazdy dziennej zajmują modułowe światła składające się z 5-8 modułów, które dzięki elastycznemu połączeniu umożliwiają dowolny sposób montażu na pojeździe.
Uzupełnieniem oferty świateł do jazdy dziennej są lampy okrągłe o znormalizowanych wymiarach i charakterystyce montażowej, posiadające uniwersalny charakter i bezproblemowo zastępujące najczęściej stosowane rozwiązania żarówkowe. Występują one w rozmiarach 70 mm oraz 90 mm, również w wersji dwufunkcyjnej – światła do jazdy dziennej plus światło pozycyjne.
Grupą flagowych produktów jest rodzina modułów przednich ledowych i Bi-ledowych, wykonanych w technologii LED. Wśród prezentowanych modułów dwa zasługują na szczególną uwagę. Są to 90 mm Bi-ledowe moduły zawierające światła mijania oraz światła drogowe oraz 7-calowy, również Bi-ledowy, moduł przedni z światłem pozycyjnym. Prezentowane moduły posiadają również swoje odpowiedniki w technologii halogenowej.
Kolejną grupą produktów są lampy przeciwmgielne. Dostępne są w rozmiarach 70 mm oraz 90 mm, w wersji frontowej oraz rogowej, chromowanej oraz czarnej, w technologii LED oraz halogenowej.
Uzupełnieniem oferty są kierunkowskazy dostępne w wersjach typu „SLIM” zarówno modułowej, jak i pojedynczej oraz w postaci okrągłej lampy w rozmiarze 70 mm o uniwersalnym charakterze.
Produktem dedykowanym do zastosowań wojskowych jest silny emiter podczerwieni wykonany w oparciu o mocne diody LED. Emiter umożliwia oświetlenie terenu nocą światłem podczerwonym, niewidzialnym dla oka ludzkiego, ale doskonale widzialnym na obrazie z kamer, umożliwiając tym samym obserwację terenu w całkowitych ciemnościach bez zdradzania pozycji obserwującego pojazdu.
– Integracja dodatkowych reflektorów i świateł w pojeździe musi być zrealizowana w sposób harmonijny i technicznie profesjonalny. Podstawowym priorytetem jest zgodność z wymogami prawnymi, które są wyraźnie określone w ECE. Obejmuje to poprawną instalację świateł dziennych i ich pokrywy, obwodu elektrycznego, kontroli wskaźnika awarii i diagnostyki oraz monitoring reflektorów i lamp, jak również spełnienie wymagań w zakresie ochrony przechodniów, które opracowujemy we współpracy z niemieckim TUV – dodaje Piotr Luty, Prezes Spółki  

Stabilizator termiczny akumulatorów w pojazdach elektrycznych
Jedną z największych barier technologicznych w rozwoju hybrydowych systemów napędowych jest zapewnienie efektywnego i możliwie trwałego sposobu magazynowania energii elektrycznej. Obserwowany w ostatnich latach postęp w dziedzinie konstrukcji akumulatorów elektrochemicznych spowodował, że hybrydowe systemy napędowe stały się coraz bardziej powszechne i dostępne dla pojazdów reprezentujących segment rynku motoryzacyjnego, który do niedawna nie posiadał alternatywy dla napędów czysto spalinowych.
Mimo niewątpliwego postępu technologicznego nie wyeliminowano – jak dotąd – podstawowej wady akumulatorów elektrochemicznych jaką jest ich ograniczona trwałość. Żywotność obecnie stosowanych akumulatorów jest zdecydowanie poniżej okresu eksploatacji pojazdu.
Skutecznym rozwiązaniem wydłużającym trwałość akumulatorów jest zapewnienie im odpowiedniej temperatury pracy. Mieści się ona w przedziale 15 – 35 st. C. Poniżej tego zakresu pojemność akumulatorów gwałtownie maleje, a powyżej znaczącemu skróceniu ulega ich żywotność. Tymczasem temperatura otoczenia, niezależnie od strefy klimatycznej, w której eksploatowany jest pojazd o napędzie hybrydowym, rzadko utrzymuje się w optymalnych granicach. Badania wykazały, że autobus użytkowany w strefie klimatu umiarkowanego w ciągu roku narażony jest na oddziaływanie temperatur w zakresie od -30 st.C do 60 st.C.
Urządzeniem zapewniającym właściwą dla efektywności elektrycznej oraz żywotności akumulatorów temperaturę jest stabilizator termiczny firmy OE Industry. Urządzenie przeznaczone jest dla hybrydowych systemów napędowych stosowanych w autobusach. Jego praca polega na utrzymywaniu stałej, ustalonej wymaganiami konstrukcyjnymi, temperatury pracy akumulatorów niezależnie od panującej temperatury otoczenia. Stabilizator działa w pełni automatycznie i bezobsługowo. Poprzez odpowiednio zaprojektowany system obiegu cieczy odbiera nadmiar lub dostarcza niedobór ciepła do przedziału akumulatorów. Zastosowanie stabilizatora termicznego pozwala na wydłużenie żywotności akumulatorów nawet o 60%, co bezpośrednio wpływa na obniżenie kosztów eksploatacyjnych pojazdu. Dodatkową korzyścią wynikającą z zastosowania stabilizatora termicznego jest wzrost odporności akumulatorów na większą liczbę cykli ładowania i rozładowania oraz znacznie niższy stopień samorozładowania.

Dla autobusów elektrycznych
OE Industry, jako profesjonalny dostawca reflektorów i lamp, jest mocno zaangażowany w rozwój oraz badania nad elementami oświetlenia  w technologii LED, które są szeroko stosowane w pojazdach elektrycznych. W portfolio firmy jest bardzo wiele źródeł światła niemieckiej firmy NOLDEN car&concepts, której jest wyłącznym dystrybutorem na terenie Polski.
Opr. Redakcja

Sciagnij caly artykul

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*

Share This