Katagoria: Logistyka i Transport, opublikowano: 10 kwietnia 2015


451 milionów metrów z TimoCom

451 milionów  metrów z TimoCom

Artykuł z numeru: TRUCKauto.pl: 2015/3-4
Przeczytaj on-line

 

 

 

W TimoCom są zadowoleni z minionego roku. W 2014 roku wystawiono na niej aż 58,9 milionów ofert frachtów i wolnych przestrzeni ładunkowych, co oznacza wzrost o 7,6 punktów procentowych w stosunku do roku 2013.

 

Tak dobre wyniki, to zasługa rosnącej wciąż liczby partnerów, którzy doceniają nie tylko duży wybór frachtów i pojazdów oferowanych w programie, ale również uruchomienie mobilnego dostępu do platform, rosnącą liczbę integracji telematycznych, czy też oferty przetargów na stałe zlecenia transportowe.

Cele zrealizowane

TimoCom już od 1997 roku, dzięki giełdzie transportowej TC Truck&Cargo, skutecznie ułatwia codzienną pracę wielu dysponentom i zleceniodawcom w całej Europie. W 2014 roku wystawiono na niej aż 58,9 milionów ofert frachtów i wolnych przestrzeni ładunkowych, co oznacza wzrost o 7,6 punktów procentowych w stosunku do roku 2013. W liczbach bezwzględnych stanowi to ponad 4 miliony ofert więcej.

Całkowita długość tras dla wprowadzonych ładunków wyniosła 451 milionów metrów, co w przeliczeniu na kilometry odpowiada prawie 11 obwodom kuli ziemskiej, a ich łączny ciężar to ponad 647 milionów ton. Takie wyniki przekonują nawet najbardziej sceptycznych przedstawicieli branży. W efekcie, w 2014 roku, aż 6903 nowych klientów wybrało platformy zleceń TimoCom i zawarło umowy na ich użytkowanie. – Nasze oczekiwania zostały spełnione i cieszymy się, że dzięki nowym użytkownikom, poprzez naszą giełdę zawieranych może być jeszcze więcej umów – mówi Marcel Frings z firmy TimoCom.

Większy obrót dzięki dobrym pomysłom

Ogólną poprawę można zauważyć także w obrotach przedsiębiorstwa, które w 2014 roku wyniosły 54 miliony euro i plasują się nieco powyżej założeń. – Udało nam się przekroczyć założony cel i to nie tylko ten liczbowy. W odniesieniu do innowacji i nowych obszarów biznesowych spoglądamy na miniony rok, jako na pełen sukcesów i pozytywnych przeżyć – komentuje Frings.

Dotyczy to między innymi mobilnego dostępu do giełdy, który umożliwia korzystanie ze wszystkich platform TimoCom także w trasie. Pierwsze miesiące nowego roku pokazały, że już ponad 4200 „mobilnych” użytkowników regularnie loguje się do TimoCom za pomocą smartfonów i tabletów. Wykorzystują w tym celu bezpłatną aplikację barometru transportowego. Indywidualny kod PIN, konkretne urządzenie oraz oprogramowanie zabezpieczające TC Login jeszcze bardziej podwyższają standardy bezpieczeństwa, którym klienci ufają od dawna.

Równie bezpieczna i skuteczna jest platforma TC eMap, która pokazuje wszystkie powszechnie stosowane systemy telematyczne na jednej mapie.

Świadczone usługi jako kryterium jakości

TimoCom ułatwia codzienną pracę wielu firm transportowych i logistycznych w Europie również w inny sposób. Od 2003 roku klienci mogą korzystać z licencjonowanego serwisu inkaso, posiadającego oficjalne urzędowe zezwolenie na wykonywanie pozasądowych usług windykacyjnych. Dzięki temu w minionym roku w prosty i szybki sposób udało się odzyskać aż 88 proc. zaległych płatności. – Jeśli nasi partnerzy mają problem z odzyskaniem należności, wystarczy że złożą do nas zlecenie inkaso, a odpowiednio wykwalifikowani pracownicy zajmą się tym problemem – podkreśla Frings.

– Różnorodność i duża liczba średniej wielkości przedsiębiorstw korzystających z giełdy przekonały do naszych platform także największych branżowych graczy. Dzięki trwającej jeszcze akcji Cashback, we współpracy z włoskim producentem opon, firmą Pirelli, stworzyliśmy dla naszych partnerów wyjątkową promocję. Stanowi ona wartość dodaną do użytkowania naszych programów, a dodatkowo przyczynia się do redukcji emisji dwutlenku węgla – kontynuuje Frings.

W 2015 roku nadal będą trwały prace nad rozbudowaniem platform zleceń on-line, tak by procesy usług transportowych, także międzynarodowych mogły być wydajne i bezpieczne. Marcel Frings dodaje: Chcielibyśmy sprostać wymaganiom naszych klientów i utrzymać dotychczasowy poziom ich satysfakcji. W tym celu podjęliśmy już pewne kroki na rok 2015.

 

(opr.ama)

 

 

 

Przeczytaj cały artykuł

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*

Share This